ONLINE EĞITIM GIRIŞ YAZILARI

JS Pratik Kullanım Eğitim İçeriği

JS Pratik Kullanımı eğitimi kapsamında neden bir dizi yazıyı belli bir sırayla okumalısınız? Bu yazı grubunu neden bu şekilde bir araya getirdim ve bu okumalar sonunda ne tür bir bilgi kazanımınız olacak ?

--

JS Pratik Kullanım eğitim gruplamasını neden yaptığımı ve bu yazıları bu sırada okumanın neden önemli olduğunu kısaca özetlemeye çalışacağım

Diğer eğitim yazıları içerisinde genelde altyapılardan bahsederken bu grup yazıda JS altyapılarını sorgulamadan nasıl pratik anlamda kullanabileceğimizi anlattığım yazılardır.

Bu eğitim size JS pratik kullanım için aşağıdaki soruların cevaplarını verebilmenizi sağlayacak;

  • JS Değişken Tanımı Nasıl Yapılır ?
  • Var, Let, Const arasındaki Fark Nedir ?
  • JS Veri Türleri Nedir ?
  • JS Operator Nedir ? Hangi sırada işletilir.
  • JS Fonksiyonları Nasıl Tanımlayabilir ve Kullanabiliriz ?
  • JS Fonksiyonlarda Default Parametreler Kullanabilir miyiz ?
  • JS Fonksiyonlarda Rest Kullanımı Nasıldır ?
  • JS Spread Kullanımı Nasıldır ? Ne işe yarar ?
  • JS Destruction Assignments Ne İşe yarar ?
  • JS Template Literals Kullanımı Nasıldır ?
  • JS Enhanced Object Kullanımı Nasıldır ?
  • JS Loops , For..of Döngü Tanımları Nasıl Yapılır ?
  • JS Module Tanımlamaları Nasıl Yapılır ?
  • npm Nedir?
  • JS’de ES6 Yardımcı Fonksiyonlar Nelerdir ?
  • JS ES6 Map/Set Veri Yapıları Nasıl Kullanılır ?

Okumaya Devam Et 😃

Bu yazının devamı veya yazı grubundaki diğer yazılara erişmek için bu linke tıklayabilirsiniz.

--

--